آراد وب

ساخت وبلاگ

نحوه تشخیص دیابت نوع یک

مدیریت دیابت خود را با یادگیری هر آنچه که می توانید در مورد راه های سالم زندگی با آن در اولویت قرار دهید. شما هرگز نمی توانید اطلاعات زیادی در مورد بهترین زندگی خود و تحت کنترل داشتن داشته باشید. نکات کاربردی در این مقاله اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد.

 

دانه ها یک میان وعده عالی برای دیابتی ها هستند! آن‌ها حاوی روغن‌ها و چربی‌های سالم و همچنین فیبر و پروتئین هستند. می توان یک ظرف تخمه آفتابگردان بدون نمک را با یک قاشق پلاستیکی در میز کار خود نگه داشت تا هر زمان که نیاز به برداشتن داشت، بتوان یک لقمه آن را خورد.

 

اگر دیابت نوع دوم دارید، وقت آن است که با غذاهای سرخ شده خداحافظی کنید. نان روی بیشتر غذاهای سرخ شده پر از کربوهیدرات است، معمولاً شکر به آن اضافه می شود و روغن های ناسالم را جذب می کند. شما واقعاً نمی خواهید هیچ یک از این چیزهای ناسالم را مصرف کنید.

 

انجام ورزش کافی در سفر ممکن است سخت باشد، بنابراین برای کاوش در محیط جدید خود برای پیاده روی یا پیاده روی برنامه ریزی کنید. در استخر هتل شنا کنید، یا حتی یک ساعت در باشگاه ورزش کنید. قدم زدن در مرکز خرید یا موزه حتی می تواند به عنوان یک حرکت اضافی عمل کند.

 

گردو را به سالاد خود اضافه کنید. گردو سرشار از چربی های تک اشباع شده است. این باعث می شود سلول های شما نسبت به انسولین بیشتر پذیرا شوند. طعم فوق العاده ای دارند و انرژی شما را افزایش می دهند و اگر این کافی نیست، حاوی امگا 3، مواد معدنی، ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها هستند.

 

برای اینکه بتوانید همچنان از غذاهای مورد علاقه خود لذت ببرید، جایگزین های ساده ای انجام دهید. سبزی کولارد را می توان با آب گوشت بوقلمون به جای هاک ژامبون درست کرد و گوشت چرخ کرده را می توان به راحتی با بوقلمون چرخ کرده جایگزین کرد. سعی کنید یک کتاب آشپزی دیابت بخرید. ممکن است متوجه شوید که می توانید به خوردن بسیاری از وعده های غذایی مورد علاقه خود ادامه دهید.

 

eBay مکانی عالی برای برداشتن تجهیزات ورزشی است تا به شما کمک کند دیابت خود را تحت کنترل داشته باشید. بسیاری از مردم پس از تصمیم گیری در سال نو، تمام چیزهایی را که برای کاهش وزن نیاز دارند، انتخاب می کنند، اما تا ماه مارس آن را رها می کنند. این بهترین زمان برای جستجوی سایت برای تخفیف های بزرگ است.

 

اگر دیابتی هستید و متوجه شدید که غذاهایتان خیلی ملایم هستند، ممکن است بخواهید مقداری دارچین اضافه کنید. هیچ قند، کالری یا سدیم ندارد، بنابراین برای دیابت مفید است. همچنین، برخی از مطالعات نشان می دهد که حتی ممکن است به کاهش قند خون در برخی افراد کمک کند.

 

اگر دیابت بارداری دارید، مفهوم "غذا خوردن برای دو نفر" باید فراموش شود. شما باید هر چند ساعت یکبار مصرف غذای خود را به مقادیر کم کاهش دهید تا سطح گلوکز خون خود را در طولانی مدت یک روز کنترل کنید. خوردن یک میان وعده قبل از خواب را فراموش نکنید تا قند خون یک شبه را کنترل کنید!

 

مراقبت از پاها در دیابت بارداری حتی از سندرم سنتی مهمتر است. در مدت زمان بسیار کوتاهی بسیار سنگین‌تر از حد معمول خواهید بود، بنابراین پاهای شما نمی‌توانند با تغییرات هماهنگ شوند. اطمینان حاصل کنید که کفش راحت می پوشید که به پوست شما اجازه تنفس می دهد.

 

اگر دیابت نوع یک دارید و داروهایی که مصرف می کنید آنطور که انتظار داشتید کمک نمی کند، زیاد استرس نداشته باشید. بسیاری از بیماران دیابتی به انسولین نیاز دارند و اکنون قلم های انسولینی می سازند که قند خون شما را بهتر از سرنگ ها کنترل می کند. مطمئن شوید که آنها توسط شرکت بیمه شما پوشش داده شده اند، زیرا به نظر می رسد که شرکت های بیمه همیشه آن را تایید نمی کنند. همچنین مطالعه مقاله  نحوه تشخیص دیابت نوع یک

 

اگر می خواهید خطر ابتلا به دیابت را کاهش دهید، باید فعال بمانید. سعی کنید هر روز 60 دقیقه پیاده روی سریع صحبت کنید. وقتی روی تمرین تمرکز نمی کنید، مطمئن شوید که همچنان فعال هستید. سعی کنید به جای رانندگی پیاده روی کنید و به جای آسانسور از پله ها استفاده کنید.

 

شما باید یاد بگیرید که چگونه غذاهای سالم تری را در مقادیر زیاد مصرف کنید. خوردن بیش از حد می تواند باعث افزایش سطح قند خون شود، بسته به آنچه می خورید. از خرید اقلامی که به عنوان جامبو، لوکس، اندازه فوق العاده یا جامبو توصیف می شوند خودداری کنید.

نحوه تشخیص دیابت نوع یک

افراد مبتلا به دیابت بهتر است ماکارونی خود را آل دنته بپزند. تحقیقات نشان داده است که پاستاهای بیش از حد پخته شده که حالت خمیری دارند و به راحتی شکل خود را از دست می دهند، تمایل دارند که گلوکز خود را با سهولت بیشتری از دست بدهند. این می تواند سطح قند افراد مبتلا به دیابت را به شدت افزایش دهد، بنابراین مطمئن شوید که ماکارونی شما بیش از حد پخته نشده باشد.

 

با توجه به ماهیت دیابت و مشکلات گردش خونی که می تواند ایجاد کند، باید همیشه به پاهای خود توجه کنید و مطمئن شوید که هیچ عفونتی در حال توسعه نیست. این مهم است زیرا ابتلا به عفونتی که اگر به موقع تشخیص داده نشود یا مسمومیت خونی شدید ناشی از بافت پوست در حال مرگ می‌تواند منجر به نیاز به قطع عضو شود، بسیار آسان است.

 

اگر به دنبال یک میان وعده دیابتی هستید، حتما چیزی با 150 کالری یا کمتر انتخاب کنید. میان وعده‌ها باعث می‌شوند شما زیاده‌روی کنید و یک وعده غذایی کامل را جایگزین کنید. مطمئن شوید که وقتی به سراغ یک میان وعده می روید واقعاً گرسنه هستید و فقط از آن به عنوان یک خوراکی برای رفع خستگی استفاده نکنید.

 

با مراقبت خوب از پاها، کاهش وزن اضافی و ورزش سبک و منظم برای افزایش گردش خون از مشکلات پاهای خود جلوگیری کنید. با توجه دقیق به این موارد می توانید از ایجاد زخم در پاهای خود که در نهایت منجر به عفونت می شود جلوگیری کنید. این نوع مشکل اغلب باعث می شود بیماران دیابتی مجبور به قطع پا شوند.

 

هر گونه لوازم مورد نیاز را به راحتی در یک کیسه در دسترس قرار دهید تا همیشه در دسترس آنچه که ممکن است برای پاسخ به سطوح شدید گلوکز در هر دو جهت نیاز داشته باشید، باشید. سرنگ‌ها، انسولین و قلاب‌های کنتور خود را در یک کیسه نگه دارید تا همیشه آماده باشید.

 

اکنون که نکات کاربردی بالا را مطالعه کردید، اولویت خود را قرار دهید که اطلاعات را در زندگی روزمره خود بگنجانید. شما باید کاری کنید که ایده‌ها هر روز برای شما کارساز باشند تا مطمئن شوید که در ساختن زندگی‌تان به بهترین شکل ممکن موفق هستید.

آراد وب...
ما را در سایت آراد وب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی بازدید : 113 تاريخ : سه شنبه 26 مهر 1401 ساعت: 15:54